Μετά από τις ανεπίσημες πληροφορίες, ένα teaser που δεν έδειχνε σχεδόν τίποτα και μερικά leaks λίγες ώρες πριν την επίσημη ανακοίνωση, έφτασε η ώρα για την αποκάλυψη του νέου Audi A6. Το νέο μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του με σάρκα και οστά στις αρχές του νέου έτους ενώ λίγο αργότερα θα μπει στην παραγωγή και στην αγορά για να αντιμετωπίσει το κατεστημένο της BMW Σειράς 5 αλλά και τηςMercedes-Benz E-Class στην κατηγορία.
Οι στιλιστικές επιρροές από το A8 δεν είναι εύκολο να κρυφτούν και η Audi δεν επιδιώκει κάτι τέτοιο αφού ενισχύει το κύρος του A6. Ωστόσο αν είναι να κοιτάξουμε στην γκάμα της Audi για “αδελφό” μοντέλο τότε θα πέσουμε πάνω στο A7 με το οποίο μοιράζονται πλατφόρμες, κινητήρες, ηλεκτρικές αρχιτεκτονικές αλλά και το εσωτερικό. Αλλά αυτό δεν έχει σχέση τώρα.
Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες αλουμινίου 16″, πίσω LED φωτιστικά σώματα, διπλές απολήψεις των εξατμίσεων, ενώ στον επιπλέον συναντά κανείς και τα καινούργια μπροστά LED φωτιστικά σώματα. Φυσικά είναι διαθέσιμο και το πακέτο S-Line που περιλαμβάνει sport προφυλακτήρες, sport αναρτήσεις, διαχύτη και ζάντες αλουμινίου 19″
Η Audi στο ιδιαίτερα μακροσκελές δελτίο τύπου που συνοδεύει την παρουσίαση του A6, εκτός από τις προφανείς για την κατηγορία αναφορές στην ποιότητα του εσωτερικού, το εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα αλλά και την άνεση, είτε μιλάμε για λειτουργία της ανάρτησης είτε για απορρόφηση μηχανικών κραδασμών από το ίδιο το αμάξι, χρησιμοποιεί αρκετές φορές και ιδιαίτερα στοχευόμενα την λέξη sporty. Παρότι το νέο A6 δεν χρησιμοποιεί το διάσημο space frame chassis της Audi τα νούμερα συνηγορούν.
Περίπου το 20% του σώματος του A6 είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το υπόλοιπο από “high-tech” κράματα ατσαλιού. Αυτό κάνει το A6 ιδιαίτερα ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο και ασφαλές σύμφωνα με την Audi. Επίσης, με διαστάσεις 4.92m μήκος, 1.87m πλάτος και μόλις 1.46m ύψος είναι μικρότερο και χαμηλότερο από τον προκάτοχό του και αν μου επιτρέπεται μία μικρή σύγκριση, το Α6 με τον δίλιτρο turbo-diesel είναι 120 κιλά ελαφρύτερο από την αντίστοιχη BMW Σειράς 5. Το μεταξόνιο μεγάλωσε και το εμπρός μετατρόχιο επίσης. Τέλος, παρά την μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια, ο συντελεστής οπισθέλκουσας έπεσε από το προηγούμενο 0.29 Cd στο εντυπωσιακό 0.26 Cd με προφανή οφέλη στην μείωση θορύβου, την κατανάλωση αλλά και τις επιδόσεις.
Το νέο A6 θα προσφέρει μία γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα. Δύο βενζινοκινητήρες και τρεις diesel με ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από τα 177 άλογα έως και τα 300. Οι δύο βενζινοκινητήρες είναι και οι δύο V6 άμεσου ψεκασμού. Μιλούμε για τον ατμοσφαιρικό 2.8 λίτρων FSI με απόδοση 204 άλογα και 28 κιλά ροπής και τον υπερτροφοδοτούμενο, 3.0λιτρο TFSI με απόδοση 300 άλογα και 44 κιλά ροπής ο οποίος θα είναι και ο κορυφαίος σε απόδοση και επιδόσεις κινητήρας τουλάχιστον μέχρι την έλευση του S6. Αυτός επιταχύνει το A6 έως τα 100χλμ/ώρα σε μόλις 5.5 δευτερόλεπτα ενώ είναι και ο πλέον βενζινοβόρος με κατανάλωση που φτάνει τα 8.2 λίτρα/100 χλμ στον μικτό EU κύκλο.
Οι επιλογές όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων είναι επίσης αρκετές καθώς ο ενδιαφερόμενος μπορεί να διαλέξει μεταξύ ενός κλασικού εξατάχυτου χειροκίνητου, ενός CVT και του, πιο σπορ, S-tronic διπλού συμπλέκτη. Επιλογές θα υπάρχουν φυσικά και στον τρόπο μεταφοράς της δύναμης στο δρόμο αφού η Audi δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει το σύστημα Quattro στάνταρ ή ως εξτρά στο νέο της μοντέλο.
Όπως σε κάθε νέο Audi έτσι και σε αυτό, υπάρχουν αρκετά “gadget” ασφαλείας, όπως ενεργό cruise control, ενεργό σύστημα ελέγχου πορείας το οποίο χρησιμοποιεί κάμερα που ελέγχει τις διαγραμμίσεις ώστε όταν δει το αυτοκίνητο να βγαίνει εκτός διαγραμμίσεων να διορθώνει την πορεία του αυτοκίνητου, σύστημα παρκαρίσματος, σύστημα “τυφλού σημείου” που ειδοποιεί τον οδηγό ότι υπάρχει αυτοκίνητο στα σημεία που δεν καλύπτονται από τους καθρέπτες αλλά και σύστημα νυχτερινής οδήγησης με ανίχνευση πεζών.
Για να κλείσουμε, οι πρώτες παραδόσεις του νέου A6 θα ξεκινήσουμε στις αρχές του 2011 και η αρχική του τιμή για την Γερμανία θα είναι €38.500 ενώ για την Ελλάδα θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα. Τεράστια photogallery, videos αλλά και ένα αναλυτικότατο δελτίο τύπου στη συνέχεια.
Audi A6 2012
Audi A6 Hybrid 2012
[Πηγή Audi]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου