Powered By Blogger

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Επίσημο: Νέο Audi A6 και Audi A6 Hybrid


Μετά από τις ανεπίσημες πληροφορίεςένα teaser που δεν έδειχνε σχεδόν τίποτα και μερικά leaks λίγες ώρες πριν την επίσημη ανακοίνωση, έφτασε η ώρα για την αποκάλυψη του νέου Audi A6. Το νέο μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του με σάρκα και οστά στις αρχές του νέου έτους ενώ λίγο αργότερα θα μπει στην παραγωγή και στην αγορά για να αντιμετωπίσει το κατεστημένο της BMW Σειράς 5 αλλά και τηςMercedes-Benz E-Class στην κατηγορία.
Οι στιλιστικές επιρροές από το A8 δεν είναι εύκολο να κρυφτούν και η Audi δεν επιδιώκει κάτι τέτοιο αφού ενισχύει το κύρος του A6. Ωστόσο αν είναι να κοιτάξουμε στην γκάμα της Audi για “αδελφό” μοντέλο τότε θα πέσουμε πάνω στο A7 με το οποίο μοιράζονται πλατφόρμες, κινητήρες, ηλεκτρικές αρχιτεκτονικές αλλά και το εσωτερικό. Αλλά αυτό δεν έχει σχέση τώρα.
Audi A6 S-Line 2012
Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες αλουμινίου 16″,  πίσω LED φωτιστικά σώματα, διπλές απολήψεις των εξατμίσεων, ενώ στον επιπλέον συναντά κανείς και τα καινούργια μπροστά LED φωτιστικά σώματα. Φυσικά είναι διαθέσιμο και το πακέτο S-Line που περιλαμβάνει sport προφυλακτήρες, sport αναρτήσεις, διαχύτη και ζάντες αλουμινίου 19″
Η Audi στο ιδιαίτερα μακροσκελές δελτίο τύπου που συνοδεύει την παρουσίαση του A6, εκτός από τις προφανείς για την κατηγορία αναφορές στην ποιότητα του εσωτερικού, το εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα αλλά και την άνεση, είτε μιλάμε για λειτουργία της ανάρτησης είτε για απορρόφηση μηχανικών κραδασμών από το ίδιο το αμάξι, χρησιμοποιεί αρκετές φορές και ιδιαίτερα στοχευόμενα την λέξη sporty. Παρότι το νέο A6 δεν χρησιμοποιεί το διάσημο space frame chassis της Audi τα νούμερα συνηγορούν.
Περίπου το 20% του σώματος του A6 είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το υπόλοιπο από “high-tech” κράματα ατσαλιού. Αυτό κάνει το A6 ιδιαίτερα ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο και ασφαλές σύμφωνα με την Audi. Επίσης, με διαστάσεις 4.92m μήκος, 1.87m πλάτος και μόλις 1.46m ύψος είναι μικρότερο και χαμηλότερο από τον προκάτοχό του και αν μου επιτρέπεται μία μικρή σύγκριση, το Α6 με τον δίλιτρο turbo-diesel είναι 120 κιλά ελαφρύτερο από την αντίστοιχη BMW Σειράς 5. Το μεταξόνιο μεγάλωσε και το εμπρός μετατρόχιο επίσης. Τέλος, παρά την μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια, ο συντελεστής οπισθέλκουσας έπεσε από το προηγούμενο 0.29 Cd στο εντυπωσιακό 0.26 Cd με προφανή οφέλη στην μείωση θορύβου, την κατανάλωση αλλά και τις επιδόσεις.
Το νέο A6 θα προσφέρει μία γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα. Δύο βενζινοκινητήρες και τρεις diesel με ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από τα 177 άλογα έως και τα 300. Οι δύο βενζινοκινητήρες είναι και οι δύο V6 άμεσου ψεκασμού. Μιλούμε για τον ατμοσφαιρικό 2.8 λίτρων FSI  με απόδοση 204 άλογα και 28 κιλά ροπής και τον υπερτροφοδοτούμενο, 3.0λιτρο TFSI με απόδοση 300 άλογα και 44 κιλά ροπής ο οποίος θα είναι και ο κορυφαίος σε απόδοση και επιδόσεις κινητήρας τουλάχιστον μέχρι την έλευση του S6. Αυτός επιταχύνει το A6 έως τα 100χλμ/ώρα σε μόλις 5.5 δευτερόλεπτα ενώ είναι και ο πλέον βενζινοβόρος με κατανάλωση που φτάνει τα 8.2  λίτρα/100 χλμ στον μικτό EU κύκλο.
Από την άλλη πλευρά υπάρχουν οι diesel. Ο δίλιτρος TDI που αναφέραμε και πιο πάνω με απόδοση 177 άλογα και 38 κιλά ροπής με κατανάλωση μόλις 4.9 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές της τάξης των 129 γρ/χλμ και ο τρίλιτρος TDI σε δύο εκδόσεις. Μία με 204 άλογα και 40 κιλά ροπής με κατανάλωση 5.2 λίτρα/100χλμ και 137 γρ/χλμ εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και μία με 245 άλογα και 50 κιλά ροπής που επιταχύνει το Audi στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 6.1 δευτερόλεπτα και καταναλώνει 6 λίτρα/100 χλμ με 158  γρ/χλμ εκπομπές CO2. Προφανώς στους diesel ζητούμενο δεν είναι οι επιδόσεις αλλά οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι η Audi τα καταφέρνει μια χαρά στον τομέα.
Οι επιλογές όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων είναι επίσης αρκετές καθώς ο ενδιαφερόμενος μπορεί να διαλέξει μεταξύ ενός κλασικού εξατάχυτου χειροκίνητου, ενός CVT και του, πιο σπορ, S-tronic διπλού συμπλέκτη. Επιλογές θα υπάρχουν φυσικά και στον τρόπο μεταφοράς της δύναμης στο δρόμο αφού η Audi δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει το σύστημα Quattro στάνταρ ή ως εξτρά στο νέο της μοντέλο.
Φυσικά δεν θα μπορούσε να απουσιάζει υβριδική έκδοση. Σε αυτήν, κινητήριο σύνολο θα είναι το ίδιο με αυτό που έχει τοποθετηθεί και στο Q5 Hybrid το οποίο αποτελείται από τον 2.0λιτρο TFSI απόδοσης 211 ίππων που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 33 kW (45 ίππων). Η συνολική ιπποδύναμη αγγίζει τα 245 άλογα με 48 κιλά ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου 39 kW και είναι σε θέση να καταφέρνει ταχύτητα 100 χλμ/ώρα κινούμενο μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ενώ με σταθερή ταχύτητα 60 χλμ/ώρα θα έχει αυτονομία 3 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται 7.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 238 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 6.2 λίτρα/100 χλμ με τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται σε 142 γρ/χλμ. Με την υβριδική έκδοση που θα παρουσιαστεί αργότερα, θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση και το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
Στο εσωτερικό η κατάσταση είναι τυπική Audi. Γερμανική εργονομία, κορυφαία ποιότητα υλικών και πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και media, τα περισσότερα από τα οποία λογικά θα διατίθενται ως εξτρά. Μερικά από αυτά, είναι ο αυτόματος κλιματισμός, η οθόνη MMI 6.5″ που αναδύεται μέσα από το ταμπλό, υπάρχει διαθέσιμη και σε 8″ (MMI navigation plus) “micrometallic platinum” διακοσμητικά σε ξύλο και αλουμίνιο, το εκπληκτικής απόδοσης 1.300 watt σύστημα ήχου της  Bang & Olufsen, σύνδεση στο internet μέσω UMTS καθώς και πίσω ξεχωριστά καθίσματα.
Όπως σε κάθε νέο Audi έτσι και σε αυτό, υπάρχουν αρκετά “gadget” ασφαλείας, όπως ενεργό cruise control, ενεργό σύστημα ελέγχου πορείας το οποίο χρησιμοποιεί κάμερα που ελέγχει τις διαγραμμίσεις ώστε όταν δει το αυτοκίνητο να βγαίνει εκτός διαγραμμίσεων να διορθώνει την πορεία του αυτοκίνητου, σύστημα παρκαρίσματος, σύστημα “τυφλού σημείου” που ειδοποιεί τον οδηγό ότι υπάρχει αυτοκίνητο στα σημεία που δεν καλύπτονται από τους καθρέπτες αλλά και σύστημα νυχτερινής οδήγησης με ανίχνευση πεζών.
Για να κλείσουμε, οι πρώτες παραδόσεις του νέου A6 θα ξεκινήσουμε στις αρχές του 2011 και η αρχική του τιμή για την Γερμανία θα είναι €38.500 ενώ για την Ελλάδα θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα. Τεράστια photogallery, videos αλλά και ένα αναλυτικότατο δελτίο τύπου στη συνέχεια.

Audi A6 2012

Audi A6 Hybrid 2012

[Πηγή Audi]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου